استاندار خراسان رضوی: شورا‌ها نماد حضور مردم در مدیریت کشور هستند وضعیت دیزدر، باز هم پیچیده‌تر | حق و حقوق بهره‌بردار هم به ابهامات پرونده معدن دیزدر اضافه شد نژادحسین: توسعه ورزش حاشیه شهر، در دستور‌کار شورای اسلامی است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: کار شورا یک فضیلت انسانی است حاجی‌بگلو: اتفاقات جز با همفکری شکل نمی‌گیرد اعمال قانون ۱۸۵۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری سی‌وسومین نشست مدیران عامل سازمان‌های سیما و منظر کلانشهر‌های کشور در مشهد راهبرد‌های شورای ششم با تمرکز بر مردم پیش‌بینی بهره‌برداری از بوستان بانوان طرق تا پایان سال ۱۴۰۳ کیفیت هوای کلانشهر مشهد در آستانه وضعیت هشدار قرار گرفت (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) انتخاب شورا‌ها گامی به سوی تحقق کامل قانون اساسی است نظری: شوراها برآمده از اراده مردم و زمینه‌ساز حضور آنها در اداره امور هستند اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | نژاد حسین: هدف گذاری دقیق عمرانی در شورای ششم، یک خواست آگاهانه برای مردم بود ویدئو | منصوریان: نسخه مترقی فرهنگسراها با هدف رفع مشکلات مردم در شورای ششم ارائه شد ویدئو | علیزاده: افزایش بودجه مناطق کم برخوردار در شورای ششم امید آفرین بود ویدئو | ضمیری: شورای ششم پس از ۱۶ سال طرح تفصیلی مشهد را به سرانجام رساند ویدئو | دائمی: توجه ویژه به سلامت مردم، هدف شورای ششم در زمان آغاز فعالیت ما بود ویدئو | حسامی: چشم انداز ۲۵ ساله تامین آب مورد نیاز فضای سبز مشهد از پساب‌ها محقق خواهد شد
سرخط خبرها

دیدار دستیار رئیس‌جمهور با خانواده شهیدان «سیدحمزه علوی» و «دانیال رضازاده» در مشهد

  • کد خبر: ۲۱۲۸۱۳
  • ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۱
دیدار دستیار رئیس‌جمهور با خانواده شهیدان «سیدحمزه علوی» و «دانیال رضازاده» در مشهد
دستیار رئیس‌جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی با خانواده شهیدان «سیدحمزه علوی» و «دانیال رضازاده» در مشهد دیدار کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سکینه‌سادات پاد، دستیار رئیس‌جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی و عضو کمیته ویژه بررسی ناآرامی‌های ۱۴۰۱ در جریان سفر به مشهد با خانواده شهید مدافع حرم «سیدحمزه علوی» و مادر شهید مدافع امنیت «دانیال رضازاده» دیدار کرد.

دیدار دستیار رئیس‌جمهور با خانواده شهیدان «سید حمزه علوی» و «دانیال رضازاده» در مشهد

دستیار رئیس‌جمهور در جریان دیدار با خانواده شهید علوی، ضمن ابلاغ سلام رئیس‌جمهور به خانواده این شهید فاطمیون، از شهیدان با عنوان چراغ راه بشریت یاد کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی زنده و پویاست که این پویایی انقلاب نیز به برکت خون شهیدان به دست آمده است.

وی خاطرنشان کرد: شهیدان مدافع حرم و شهدای فاطمیون حق بزرگی بر گردن ما دارند و تجلیل از خانواده این شهید، ادای احترام به امنیتی است که با شهادت این عزیزان در کشور برقرار است.

شهید مدافع حرم «سید حمزه علوی» متولد۱۳۳۷ در ولایت پروان افغانستان بود که در سال ۱۳۵۸ به ایران مهاجرت کرد و هم‌زمان با جنگ تحمیلی در ایران، به نیرو‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیوست. وی در جریان دفاع از حرم در برابر تهاجم نیرو‌های داعش، از سال ۱۳۹۲ در حوزه پشتیبانی نیرو‌های لشکر فاطمیون فعالیت می‌کرد و پس از دو سال در سوریه به فاطمیون ملحق شد. شهید علوی در ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ و در جریان حمله نیرو‌های آمریکایی به پایگاه‌های جبهه مقاومت در دیرالزور سوریه به شهادت رسید.

دیدار با مادر شهید رضازاده

دستیار رئیس‌جمهور همچنین در دیدار با مادر شهید مدافع امنیت «دانیال رضازاده» که در ۲۶ آبان سال گذشته و در جریان اغتشاشات مشهد در دفاع از امنیت مردم به شهادت رسید، این شهید را مایه افتخار و خون این شهید را سند مظلومیت شهیدانی دانست که برای برقراری امنیت در کشور، از جان خود گذشتند.

دیدار دستیار رئیس‌جمهور با خانواده شهیدان «سید حمزه علوی» و «دانیال رضازاده» در مشهد

وی از جریانات رخ‌داده در جریان اغتشاشات سال گذشته که منجر به داغدارشدن مردم شد، به عنوان اتفاقاتی تلخ یاد کرد و افزود: خدا لعنت کند عاملانی را که موجب شدند خون‌هایی در این کشور بر زمین ریخته شود و خانواده‌هایی به سوگ عزیزان خود بنشینند.

وی همچنین با اشاره به اینکه به‌عنوان یکی از اعضای کمیته حقیقت‌یاب درباره اغتشاشات سال گذشته فعالیت می‌کند، روش و منش شهید رضازاده را سند محکمی بر حقانیت این شهید و دیگر شهدای مدافع امنیت دانست و تاکید کرد: مستندات زندگی و شهادت این شهید بزرگوار را به‌عنوان اسنادی محکم در دفاع از این عزیزان در کمیته حقیقت‌یاب، ارائه خواهد کرد.

مادر شهید رضازاده نیز در این دیدار، ضمن بیان برخی از خصوصیات فردی و اخلاقی این شهید، وی را لایق شهادت دانست.

وی تاکید کرد: هرچند از شهادت تنها فرزند خود غمگین هستم، اما اطمینان دارم که او به چیزی که لایق آن بود و سال‌ها در راه رسیدن به آن تلاش کرد، رسید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->